Press Release プレスリリース

シナジーマーケティング 代表取締役 谷井等、マーケティングとITテクノロジーに特化した世界最大級の国際会議ad:tech tokyoに登壇

シナジーマーケティング株式会社
代表取締役 谷井 等
(証券コード:3859 大証ヘラクレス)

シナジーマーケティング株式会社(大阪市北区 代表取締役 谷井等、クラウド型のCRMシステムの提供でマーケティングROIの最適化を支援)が、2010年10月28日(木)と29日(木)の2日間、ザ・プリンスパークタワー東京で開催される、マーケティングとITテクノロジーに特化した世界最大級の国際会議、『ad:tech Tokyo 2010』において、スピーカーとして登壇することをお知らせします。

『ad:tech Tokyo 2010』は、昨年に続き2回目の開催であり、世界のマーケティング事例や最新の技術・サービスを学ぶとともに、日本の持つ素晴らしい手法や技術を世界に向けてアピールし、日本と世界のマーケティング従事者が意見や知識、技術を交換しながら新たな可能性を広げていくことを開催の目的としています。

谷井の登壇は、10月28日(木)、17:40~18:30に開催される、「Eメールソリューション最新潮流」のプログラムであり、弊社がCRM活動をお手伝いする、リンナイ株式会社様をはじめとするスピーカーの皆様とともに、今日の「自社メディア」を活用したソリューションを概観し、将来の姿を討議します。Eメールマーケティングのトレンドとともに、最新のマーケティング事例をご紹介します。皆様のご来場をお待ちしております。

『ad:tech Tokyo 2010』開催概要

日時 2010年10月28日(木)、29日(金)
会場 ザ・プリンスパークタワー東京(東京都港区) 地図
アクセス 都営地下鉄浅草線・大江戸線大門駅(A6)から徒歩約9分。
都営地下鉄大江戸線赤羽橋駅(赤羽橋口)から徒歩約2分。
主催 dmg::events/ad:tech日本事務局

谷井等 登壇プログラム

日時 2010年10月28日(木) 17:40~18:30
プログラム 「Eメールソリューション最新潮流」
概要 Eメール・ソリューションは、「自社メディア」を活用したソリューションとして最も普及しているものの一つといえよう。このソリューションは、端末のレイヤーでは「パソコン主体」から「パソコン、携帯電話間の連携」へ、顧客体験のレイヤーでは「Eメール単独」から「広告メディア、ソーシャル・メディアとの連携」へ、管理のレイヤーでは「マス」から「ワン・トゥ・ワン」へ、そしてシステムのレイヤーでは「自社システム」から「クラウド」へと、それぞれ進化を遂げてきた。本セッションでは、最先端のEメール・ソリューションを手がけているパネリストたちにより今日の「自社メディア」を活用したソリューションを概観し、将来の姿を模索する。

『ad:tech』について
ad:tech は、世界のインタラクティブ・マーケティングの業界に向けてカンファレンスや展示会を開催している大手オーガナイザーです。ニューヨーク、サンフランシスコ、ロンドン、パリ、上海、シンガポール、シドニー、東京で開催される世界最大規模のインタラクティブ・マーケティング・イベントをプロデュースしています。ad:techは、米国カリフォルニア州に本社を置くdmg::eventsによって設立されました。出展企業、講演者、イベント、予定されているカンファレンスについては、こちらをご覧ください。www.ad-tech.com
また、ad:tech Tokyoについては、こちらをご覧ください。
http://www.adtech-tokyo.com/ja/

シナジーマーケティングについて

名称 シナジーマーケティング株式会社
代表者 谷井 等
上場市場 ニッポン・ニュー・マーケット「ヘラクレス」
証券コード 3859
本社 〒530-0003 大阪市北区堂島2-4-27 新藤田ビル6F
TEL:06-4797-2500 FAX:06-4797-2555
東京支社 〒162-0845 東京都新宿区市谷本村町1-1 住友市ヶ谷ビル5F
TEL:03-5261-7511 FAX:03-5261-7512
資本金 333,300千円(2010年6月末現在)
事業概要 シナジーマーケティングは、クラウド型のCRMシステムの提供でマーケティングROIの最適化を支援しています。主力製品として1,500を超える企業様に導入頂いているコミュニケーション・プラットフォームSynergy!(http://www.crmstyle.com/)を提供しています。
September 28, 2010
Synergy Marketing, Inc.
CEO Hitoshi Tanii

adtech_title_e.jpg
Synergy Marketing, Inc. (Headquarters: Kita-ku, Osaka, a company that supports the optimization of marketing ROI by providing cloud-type CRM system,) announces that Hitoshi Tanii, CEO of Synergy Marketing, will take the rostrum as a speaker at “ad:tech Tokyo 2010,” one of the world’s largest conferences specializing in marketing and IT technology, to be held at The Prince Power Park Tower Tokyo on October 28 (Thursday) and 29 (Friday), 2010.

This will be the second “ad:tech Tokyo 2010” to be held in Tokyo following last year’s stage. The purposes of the conference are to see marketing examples from around the world and cutting-edge technologies and services, appeal Japan’s excellent techniques and technologies to the world and expand new possibilities, while giving people involved in marketing in Japan and around the world the opportunity to share opinions, knowledge and technologies.

Tanii takes the rostrum during a program titled “Latest trends in E-mail solutions,” which will be held on October 28 (Thursday) from 17:40 to 18:30. Along with other speakers, including representatives from Rinnai Corporation whom Synergy Marketing helps with their CRM activities, Tanii will review solutions using today’s “house media” and discuss future scenarios. He will also introduce trends in e-mail marketing and latest marketing examples. We look forward to your visit.

Outline of “ad:tech Tokyo 2010”

Date October 28 (Thursday) and 29 (Friday), 2010
Venue The Prince Park Tower Tokyo (Minato-ku, Tokyo) Map
access Approx. 9 min. from Toei Subway Asakusa Line/Oedo Line “Daimon Station” (Exit A6)
Approx. 2 min. from Toei Subway Oedo Line “Akabanebashi Station” (exit Akabanebashi-guchi)
Sponsored dmg::events/ad:tech Japan Secretariat

Program in which Hitoshi Tanii takes the rostrum

Date & Time October 28 (Thursday), 2010, 17:40-18:30
Program “Latest trends in E-mail solutions”
Outline E-mail is one of the most popular solutions using “house media.” This platform has evolved from “a PC as an actor” to “a collaboration between PC and mobile phone” in the terminal layer, from “e-mail alone” to “a collaboration with advertising media and social media” in a layer of customer experience, from “mass” to “one-to-one” in the management layer and from “a house system” to “a cloud” in the system layer, respectively. In this session, panelists engaged in cutting-edge e-mail solutions will review the solutions using today’s “house media” and look for future scenarios.

About “ad:tech”
ad:tech is a leading organizer that holds conferences and exhibitions for the world’s interactive marketing industry. It produces some of the world’s largest interactive marketing events in New York, San Francisco, London, Paris, Shanghai, Singapore, Sydney and Tokyo. ad:tech was founded by dmg::events, an event company headquartered in California, USA. For more information about exhibiting companies, speakers, events and other scheduled conferences, visit www.ad-tech.com.
For more information about ad:tech Tokyo, visit http://www.adtech-tokyo.com/ja/.

About Synergy Marketing

Name Synergy Marketing, Inc.
CEO Hitoshi Tanii
Listed market Nippon New Market “Hercules”
Securities Code 3859
Head Office 6F Shin-Fujita Bldg., 2-4-27 Dojima, Kita-ku, Osaka 〒530-0003
TEL:+81-6-4797-2500 FAX:+81-6-4797-2555
Tokyo Branch 5F Sumitomo Ichigaya Bldg., 1-1 Ichigaya Honmura-cho, Shinjuku-ku, Tokyo 〒162-0845
TEL:+81-3-5261-7511 FAX:+81-3-5261-7512
Capital 333,000,000 yen (as of June 2010)
Business summary Synergy Marketing supports optimization of marketing ROI by providing cloud-type CRM systems. As its flagship product, Synergy Marketing provides Communication Platform Synergy! (http://www.crmstyle.com/) which has been introduced by over 1,500 companies.
  1. TOP
  2. プレスリリース
  3. シナジーマーケティング 代表取締役 谷井等、マーケティングとITテクノロジーに特化した世界最大級の国際会議ad:tech tokyoに登壇